تبسمتبسم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

تبسم پرنسس بابا و مامان

جشن تولد 3 سالگی

1394/6/3 14:48
نویسنده : مريم
1,282 بازدید
اشتراک گذاری

باز هم مرداد اومد و خاطرات زیبای مرداد 91 برای من مثل یک فیلم جلو چشمم niniweblog.com

در حال گذر بودن امسال هم مثل دو سال گذشته از ماهها قبل به مراسم  روز تولد دردونه خونهniniweblog.com

فکر میکردم و مشغول برنامه ریزی بودم  niniweblog.comامسال باید با سالهای قبل یه تفاوت داشته باشه

چون دیگه تو خوشگل مامانی niniweblog.com خودت دوست داشتی برات جشن تولد بگیریم niniweblog.com

و عاقلتر از سالهای گذشته بودی و کلی برای این که روز جشن تولدت از راه برسه

بهت وعده داده بودیم و شما هم ذوق میگردی niniweblog.com

خلاصه که آخرها ی مرداد رسید و یکی دو هفته مونده  به تولدعزیزم

که جریانی پیش اومد niniweblog.comکه من و بابا رضا تصمیم گرفتیم تولدت رو یه هفته جلوتر

و تو باغ بابا جون محمود و با حضور تعدادی از فامیل بگیریم و البته مفصلتر از همیشه niniweblog.com

برای همین همه برنامه ها رو با بابا رضا هماهنگ کردم niniweblog.comو برای پنجشنبه 22 مرداد 94

همه کارها انجام شد niniweblog.comاز سفارش غذا و گرفتن صندلی و دعوت از مهمونای عزیز تا تهیه هدیه برای شماو  خلاصه که همه چیز برای یه  شب عالی  فراهم شدniniweblog.com

 والبته مامان هم که طبق معمول از روز قبل مشغول درست کردن دسر پیش غذا و سالاد شدniniweblog.com

و  البته تزیینات تم تولدت که به خاطر علاقه زیادی شما به کارتون باب اسفنجی انتخاب کردم

و سعی کردم زرد رنگ اصلی تم باشه .

و اما پنجشنبه از راه رسید و همگی با کلی استرس  رفتیم باغ niniweblog.com

شب که شد همه چی مرتب بود و باغ بابا جون کلی قشنگتر شیک شده بود وniniweblog.com

همه کارها انجام شد وهمه منتظر ورود مهمونا شدیم و همه یکی یکی وارد باغ شدن

تا تولد تبسم خانم رو جشن بگیرن. niniweblog.com

و به این ترتیب  ساعتها کنار هم  بودیم و با عزيزانمان تولد تو  رو جشن گرفتیم

و من و بابایی کاملا خوشحالی و ذوق رو تو چشمای زیبا ی تو میدیدیمniniweblog.com

و از این موضوع خوشحال بودیم و همه خستگی های اون چند روز گذشته از یادمون رفت niniweblog.com

امیدوارم به همه اون شب خوش گذشته باشه و بتونم هر سال بهتر از سال قبل

برای عزیز دلم جشن بگیرم و بقیه رو تو شادی هامون شریک کنم .niniweblog.com

اینم عکسهای یه شب فراموش نشدنی

  

کیک باب اسفنجی ‌

کیک باب اسفنجی

 

تبسم و ذوق زدگی

تبسم و ذوق مراسم کیک تولدش

برای دیدن بقیه عکس ها بفرمایید ادامه مطلب

 

 

تبسم و کیکش

پشت موهای دخترم که مامانی براش درست کرده

تبسم و دختر داییش مهرسا گلی در حال کنجکاوی در هدایا

هدیه های تبسم که مهمونا زحمت کشیدن

تبسم در حال فوت کردن شمع تولدش

تبسم در حال سرک کشیدن درخوراکی های پذیرایی

میز شام که شامل حلیم بادمجان سالاد ماکارونی سالاد فصل چلو سفید کوبیده و مرغ بریانی و ژله رنگین کمانی بود

میز عصرانه

تزیینات و هدایای بچه ها

پسندها (1)

نظرات (0)